jueves, 4 de septiembre de 2014

En memoria a Florentina



Te soñé, te abracé y te amé tanto que estoy segura que no eras un sueño aunque hoy ya solo seas un recuerdo. Estoy segura que pasaste por aquí y que escuché tu voz, estoy segura que hoy  formas parte de mí, que entras y sales libre como el aire, como la luz en mis ojos, como la vida de mi cuerpo.

Yo te soñé un día...



Et vaig somiar, et vaig abraçar i et vaig estimar tant que estic segura que no eres un somni encara que avui ja solament siguis un record. Estic segura que vas passar per aquí i que vaig escoltar la teva veu, estic segura que avui formes part de mi, que entres i sals lliure com l'aire, com la llum en els meus ulls, com la vida del meu cos.

Jo et vaig somiar un dia...




N.G.F.


Setembre 2004

No hay comentarios:

Publicar un comentario